• Turvallinen Verkkokaupan
  • Laadullisia kaiverrus
  • Viikon sisällä
  • Flat rate shipping 3.90 €

Usein kysyttyjä kysymyksiä kylteistämme

Lue yleisimpiä kysymyksiä, joita asiakkaamme kysyvät meiltä.  

Miten valitsen ovikyltin?   

Napsauta haluamaasi kylttiä ensimmäisellä sivulla olevasta valikoimasta! Kyltti tulee valituksi ja sinut ohjataan automaattisesti vaiheeseen 2, jossa voit suunnitella kyltin.  

Miksi kytin ilmoitettu koko eroaa näytössä näkyvästä kyltistä?

Valitun kyltin koko näytössä riippuu näytön tarkkuudesta; tälle emme voi mitään. Ovikyltti on aina samassa mittakaavassa tekstin kanssa ja näyttää juuri sellaiselta kuin itse määrittelit, mutta se noudattaa todellisia ilmoitettuja mittoja.  Vaihtoehtoisesti voit muuttaa tietokoneesi näytön tarkkuutta, kunnes se vastaa kyltin todellisia mittoja.

Voinko valita muita fonttikokoja kuin sivustossa on valittavissa?

Toki voit valita. Voimme kaivertaa kylttisi tarkalleen haluamillasi mitoilla. Kehitämme järjestelmäämme koko ajan ja lisäämme uusia kokoja sivustoon. Jos haluat käyttää käytettävissä olevia suurempia tai pienempiä tekstikokoja, voit ilmoittaa haluamasi koon viestikentässä. Voit ilmoittaa haluamasi tekstikoon jokaiselle riville erikseen, esimerkiksi 10,5; 11,5 jne. Voit kirjoittaa viestiksi myös "suurempi" tai "hieman pienempi", ja me toimimme sen mukaan.   

Miten tilaan Skyltdax.se-sivustosta?

Kun olet suunnitellut ovikylttisi, napsauta painiketta "Lisää ostoskoriin". Ostoskori tulee näkyviin, ja voit lisätä tilaukseen samanlaisia ovikylttejä, suunnitella toisentyyppisen kyltin, lisätä tietoa tai jatkaa kassalle.  Kun haluat jatkaa kassalle, napsauta "Osta". Täytä kaikki tarvittavat tiedot, valitse maksutapa (luottokortti tai lasku) ja maksa. Kun olet suorittanut tämän vaiheen, saat vahvistusviestin sähköpostitse ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ovikyltti kaiverretaan valintojesi mukaisesti ja toimitetaan sinulle viikon kuluessa.  

Voinko tilata samalla kertaa useita ovikylttejä, joissa on eri sisältö?

Toki. Kun olet suunnitellut ensimmäinen ovikyltin ja lisännyt sen ostoskoriisi, sinut ohjataan kassalle. Ostoskorin alapuolella näet painikkeen, jolla voit lisätä kylttejä. Voit myös siirtyä etusivulle ja napsauttaa mitä tahansa kylttiä. Kun olet kassalla, voit tilata lisää kylttejä, joissa on sama teksti ja sisältö napsauttamalla kyltin vieressä olevia plus- ja miinusmerkkejä. Voit poistaa kyltin napsauttamalla miinusmerkkiä useita kertoja, kunnes kyltti poistuu ostoskorista. Näet helposti, onko ostoskorissasi kylttejä katsomalla etusivulla Skyltdaxin logon oikealla puolella olevaa vihreää painiketta. Jos painiketta ei näy, ostoskorisi on tyhjä.  

Miten maksan?

Maksa luottokortilla tai laskulla.  Hyväksymme useimmat luottokortit, kuten Visan ja Mastercardin. Maksutapahtuman suorittavat ruotsalainen luottokorttiyritys Payex ja Nordea, mikä takaa online-maksutapahtuman turvallisuuden. Laskulla tehtävät maksut hoitaa Klarna AB.

Toimitetaanko kylttien mukana ruuvit?  

Kyllä, luonnollisesti. Kaikkien kylttien mukana toimitetaan niihin sopivat, samanväriset ruuvit. Miten reiätön kyltti kiinnitetään? Reiätön kyltti kiinnitetään teipillä, joka toimitetaan kyltin mukana.

Miksi luottokorttiani ei hyväksytty?

Jos luottokorttiasi ei hyväksytty, varmista, että se on jokin seuraavista: Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB tai Diners. Tässä olivat tavanomaisimmat luottokortit. Hyväksymme myös muita luottokortteja. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteys pankkiisi. Jos sinulla on ongelmia sivustomme käyttämisessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puh. +46 (0)8-501 64 705 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen info@skyltdax.se.  

Onko tilaukseni käsitelty?

Kun saat sähköpostiviestin, tilauksesi on käsitelty ja hyväksytty. Jos olet maksanut ostoksesi luottokortilla, saat vahvistuksen myös PayEx:iltä, joka hoitaa luottokorttitapahtumamme. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen info@skyltdax.se.    

Miksi en saanut tilausvahvistusta?

Kun ostoksesi on valmis, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Viestin pitäisi saapua heti, mutta sen saapuminen voi kestää muutamia tunteja. Jos muutaman tunnin kuluttuakaan et ole saanut sähköpostiviestiä, ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen info@skyltdax.se saadaksesi apua.  

Minkä suuruiset ovat lähetys- ja käsittelykulut?

Lähetys- ja käsittelykulut ovat 39 ruotsin kruunua tilausta kohden. Tällä katetaan lähettämisestä ja hallinnosta koituvat kulut.  

Milloin kylttini saapuu?

Kyltti valmistetaan ja toimitetaan 3–7 arkipäivän kuluessa työkuormituksesta riippuen. Toimitusaika riippuu mahdollisista postin tai toimittajien viivästyksistä tai muista odottamattomista tilanteista.  

Mitä teen, jos ovikylttini on vahingoittunut?

Jos ovikylttisi on vahingoittunut, ota meihin välittömästi yhteyttä Palautukset-kohdassa olevalla yhteydenottolomakkeella. Selosta lyhyesti vaurio tai ongelma. Tämän jälkeen palauta kyltti Skyltdax.se:lle alla olevaan osoitteeseen.

Tutkimme vahingon ja lähetämme sinulle heti uuden ovikyltin.

Osoite:
Skyltdax
Box 5354
102 49 Stockholm
Sweden

Kylttityypit

Satiini messinki